tv kväll

Det är inte ofta jag ligger i soffan och har tid med tv. Ikväll blev de paradis hotel, jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, mest löjligt men va tvungen att kolla till det, så man har gjort de också. Jag kollade också på bigest loser, det gillar jag, kul att se människor som verkligen vill något med sitt liv. Jag vill att tiden ska gå fort så att man kan se resultat, jag ska bevisa för er och dom ska få höra de :)

imorgon är det innebandy träning, då kommer vi säkert få beröm för den fantastiska matchen i helgen, bra tjejer! 5 - 0, andra serie vinsten!

nu ska jag äta lite morötter och gurka, mums !



nu finns de ingen återvändo, viljan är på topp !

Kommentarer
Postat av: Doris Mårtensson

Bra My du är fokuserad underbara lilla du kram

2010-10-12 @ 08:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0