tufft

idag var de en tuff dag, vaknade med en riktig huvudvärk.. men jag är ingen sån som stannar kvar i sängen och tycker synd om mig själv, nopp!!! istället rykte jag upp mig och gick till skolan, efter ett tag gick det över. Slutade ganska sent för att vara min skolan, slutade så sent som 3 :O haha. Efter skolan åkte jag hem och vila, sen blev det träning, 2 timmar! Fick även reda på att jag är uttagen till matchen på torsdag, det känns väldigt bra eftersom vi är många i laget och det är inte alla som får spela varje gång, så jag blev glad.

nu ska jag snart hoppa ner i sängen och sova, funderar på om jag ska simma imorgon, det hade varit skönt!




Kommentarer
Postat av: Doris Mårtensson

Du är en tuff tjej därför kommer de att gå bra för dej i livet kram

2010-10-13 @ 11:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0