Premiär vinst!

Vilken match säger jag bara ... 6 - 4 ! Bra start på serien. Bra jobbat tjejer ! Hade fin publik, mammi, pappi & älskling ( måste berömma erica som gjorde de första målet för denna säsongen, duuuu är bra ! )

Efter matchen körde jag snabbt hem, plattade faktist håret sen körde jag in till landskrona och kollade på min storebror som spelade match. Jag var så hungrig efter matchen så det fick bli en sallad får statiol, love it!

Nu ligger jag i min säng, jag har vänt tillbaka på dygnet riktigt bra nu när jag tränar varje dag.. är väldigt trött på kvällen och hyfsat pigg på morgonen och resten av dagen, hihi !

nu ska jag väl bara yra runder lite här på datorn och läsa andras " faaaantastiska bloggar " host, haha..

kanske blir ett inlägg till sen om ni har tur ;)


Kommentarer
Postat av: erica

AWESOME !:) bra spelat!!!

så duktig du är som äter sallad då, självåt man på mcdonalds hehe........ :D

2010-10-03 @ 21:34:22
URL: http://ericasofienilsson.blogg.se/
Postat av: Mysan

haha, kunde tänka mig de ;) <3

2010-10-03 @ 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0