julkonsert

nu har jag och bea fått en tid till vår julkonstert i kyrkan som är vårt projektarbete ! Ni kommer få inbjudan på fb och ni kommer se fina broschyrer lite överallt, i asmundtorp, landskrona, billeberga, mm! det går framååååååt.

alla sponsorer är klara
alla som ska sjunga eller spela instrument är klara
ica ställer upp med fikat som ska säljas

vi gör detta för att vi ska samla in pengar och skänka till någon hjälporganistaion ! så ni som vill hjälp till att stötta barn runt om i världen, kom dit och skänk en liten slant! 



nu sticker jag på innebandy träning ! flitens lampa lyser och jag är stolt !


Kommentarer
Postat av: camilla

Jag e stolt över er duktiga tjejer

2010-10-07 @ 23:05:53
Postat av: Doris Mårtensson

Underbart

2010-10-12 @ 11:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0