erica tvinga mig

erica tvinga mig att skriva ett inlägg, haha.

träningen gick bra och jag blev uttagen till matchen i helgen, underbart. 

Jag och bea pratade precis om vårt projektarbete, vi ska ju ha en stor julkonsert. Med pengarna vi samlar in ska vi skänka till någon hjälporganisation som jag sa tidigare, men vi har fått lite andra tankar än att bara skicka iväg pengarna. Vi vet inte riktigt om man kan lita på att det kommer fram och gör den nyttan som vi hade kunnat göra om vi åkt dit :O ... nu säger jag inte mer, fortsättning följer ;) haha..

nej nu ska jag sova, imorgon är det vattengympa med klassen, jiiippi *not*

puss

nu ska jag ladda inför morgon dagen ;) ...


Kommentarer
Postat av: Doris Mårtensson

Låter spännande o vatten gympa gillar jag skarpt så bara träna på Kram

2010-10-08 @ 17:40:01
Postat av: Doris Mårtensson

Låter spännande o vatten gympa gillar jag skarpt så bara träna på Kram

2010-10-08 @ 17:40:49
Postat av: Sara

vattengympa med klassen?.. det lät annorlunda, men kul! :)

2010-10-08 @ 18:15:26
URL: http://saransara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0