Det var längesen vi hade så kul

Jag ville inte gå upp imorse, men vem vill det ? sovmorgon är det bästa som finns.

Men det var tur att jag gick upp.. vi hade 2 timmars psykologi i 2 timmar, man kan ju inte säga att vi gjorde någon nytta men det var längesen vi hade så kul. Jag, chrisse och paulina satt och pratade om homosexuella i nästan 2 timmar.. vi har kommit fram till både de ena och andra ;) hehe nej men det är skönt att bara sitta med sina underbara vänner och bara prata ut.


efter skolan ska jag och paulina fixa lite i stan, jag fick de uppdraget eftersom jag är hennes bästa vän *stolt* ;) hhaha, vilket ego jag är.


Nej nu ska jag ha matte, bara tanken dödar mig

 


Kommentarer
Postat av: paulina

alltid lika roligt tillsammans!



tack för at du finns, du är en av dem som gör att jag orkar!



love u !!

2010-10-13 @ 12:16:57
Postat av: Mysan

tsm orkar vi allt :D <3 <3

2010-10-13 @ 12:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0