det jag ger mig in på, ger jag 100

idag var det ju intervju, det var längesen jag var så nervös.

Jag var ledig idag, så jag tränade på låten lite innan jag skulle dit, skrev ner lite av låten också ifall jag skulle tappa bort mig.

När jag kom till församlingshemmet, satt jag i typ vänt rummet. När jag sitter där kommer det massa folk, så jag tänkte det måste ju vara mer än intervjuer här idag, men neeeeeej. Alla dom 8 damerna skulle sitta och lyssna och ställa frågor till mig, kändes som värsta idol, hahahaha.

När jag hade sjungit klart, sa dom bara att vi hör av oss innan 7 om du är en av dom 7 som kommer med i tidingen.

Efter typ 15, 20 min ringer dom och säger att jag är en av dom som kommer med i tidningen. Du sjöng väldigt bra! ... jag tänkte bara herre gud ( jag kanske skulle lyssnat på alla som säger att jag sjunger bra )

Ny utmaning, underbart !!! :D

Kommentarer
Postat av: paulina

ja precis, du skulle lyssnat på dem som sa att du sjunger bra !!! :D

2010-10-22 @ 14:20:14
Postat av: Doris Mårtensson

Du har hela din familj o några fler som kommer att rösta på dej var bara dej själv så går allt bra Kram

2010-10-22 @ 16:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0