chokad

jag har inte skrivit på länge, jag vet det är dåligt 

idag hade jag ett missat samtal på min tele, ett nummer jag inte hade inlagt. Det första jag tänkte då var att någon ville beställa biljetter till vår julkonsert, men neej ....

någon dam - hallå ja
my - hej det är my, du har ringt mig ?
damen - ja, va bra att du ringde tillbaka!
my- jasså?
damen - ja, du är anmäld till ( jag tänkte direkt what :o vad har jag gjort ?!!!!)
men sen fortsatte hon ... till lucia i landskrona, farmor doris har anmält dig och vi vill intervjua dig för vi är intresseade.
my- oj, haha. (helt chokad)
damen- vill du inte?
my - jooo, det är klart !!!
damen - vabra..

sen får ni inte veta mer av samtalet! haha
men jag ska på intervju på torsdag och jag ska sjunga lite .. jag tänkte direkt - vadå sjunga?!?!? hon bara jaja, alltså det kan vara vad som, bäbä vita lam eller något. men herre gud, så får välja ut en låt imorgon!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hoppas du blir Lucia i Landskrona. En vackrare lucia är svårt att få tag på. <3

2010-10-18 @ 21:46:08
Postat av: Doris Mårtensson

nu får vi hålla tummarna för dej

2010-10-20 @ 08:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0