skola

sitter i skolan nu, har inte gjort allt för mycket idag när de gäller att plugga.. trött på skolan som tuuuusan! det är bara 3 ½ månad till sommar lov ! ahhhh

hade egentligen sovmorgon till kvart över 10 men fick ta mig in till helsingborg vid 8 ändå, eftersom vi hade kamratstödjar möte eftersom man är med där ;)       ( som ni kan förstå, mysan är en riktig snäller, hihi )

idag blir det bara att ta de lungt efter skolan eftersom man inte somnade förens halv 3 inatt, sen är de träning ikväll!

ohhhh vad jag längtar till helg !



nu ska jag in på lektion, göra lika mycket som på förra lektionen ? Inget alltså ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du snäll. vilket skämt

2010-03-03 @ 21:39:51
Postat av: mysan

awwwwww,du är ett skämt sötnos :)



tror inte jag hade varit i den gruppen annrs, är liksom utvald ;) ( men förstår att du är avundsjuk, helt klart )

2010-03-04 @ 00:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0