Maddes ikväll

Träffade farmor i stan vid halv 1. Vi åt luch och shoppade tillsammans. Jag kan slå vad om att  INGEN har sån bra farmor som mig. Du är bästa farmor :) Handlade en jeans jacka på gina också, eller handalde och handlade, fick den av farmor ;) mycket nöjd

 Visste dock att en person skulle skriva en sak i sin blogg så var tvungen att gå in på den och läsa. Och emelie har stora feta problem med att jag fick ta en storlek större i min jeans jacka för att jag ska kunna ha en tjock tröja under ;) hon står och lyssnar på vad jag och min farmor pratar om? vilket skämt, skämmer ut sig gång efter gång. Jag vet att ni håller med mig :)  ... men men som sagt så man bäddar får man ligga.

ikväll var jag inne med nattis. m och issa på maddes, vi hade också väldigt mycket att prata om. hahah! Kul att umgås med er töser. Vi pratade även om min 18 års dag, då ska vi ha kul töser!

Precis kommit hem från stan, bästis och issa kommer sen.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

precis som om det är bara du som gör det, herre gud vet folk som väger 49 kg som också gör så...

2010-03-30 @ 14:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0