lite tankar

jaha då är det kväll igen, alltså dagarna går väldigt snabbt? kan det vara för att man har fullt upp hela tiden.. så är det  nog, speciellt när man är poppis ;) he he. Nej men tränar man inte så går man i skolan, är på körskolan, festar, umgås med vänner, pluggar kanke lite någon gång.

 Jag sitter också och funderar över min 18 års dag, det är ju en torsdag och det är påsklov, kanon. Kan inte bli bättre. Jag funderar vad jag ska göra den dagen, jag ska festa såklar, herre gud .. men alltså vet inte hur jag vill ha det (A) det ska ju firas, oojojoj. För er som undrar fyller jag år 1 april, mega coolt jag vet !

är lite smått nervös inför imorgon ... ni måste ju bara läsa imorgon, för att se hur de gått ! yeah


jag älskar mitt bruna låååånga hår !!!!


Kommentarer
Postat av: Karolina

du är så härlig mysan. saknade dig i skolan idag, men du var ju iväg på körskolan. hoppas det gick bra<3 hur blir det på din födelsedag..jag menar blir det fest med alla vännerna eller bara för de som fyllt 18?

puss gooaste tööös :D<3 du är bäääääst!

2010-03-08 @ 16:07:36
URL: http://karolinapihl.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag vill också fylla år! :O :D

2010-03-08 @ 22:39:29
URL: http://alicejensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så söt !

2010-03-09 @ 12:23:24
Postat av: Anonym

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuul

2010-03-12 @ 09:22:30
Postat av: Anonym

haha, orka skriva fuuuul.. man brukar bara skriva sånt om man är svundsjuk ;)

2010-03-18 @ 10:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0