japp japp

Var på körskolan i morse, på onsdag är det slut prov. Det betyder att jag ska köra med ägaren på körskolan, så ska han säga vad han tycker, alltså är det inte långt kvar. Nu börjar jag få ångest, haha. jag fyller år om 8 dagar !!!!

sitter i skolan nu. Precis ätit lunch, eller ätit och ätit.. det var bajs äckligt, så det fick bli ett knäckebröd.. oh.

Pratade precis med mammsi. Jag har ju planerat klart det mesta till min födelsedag. Vi blir 20 töser hos mig på min födelsedag, med god mat och dricka, sen blir det utgång, herregud. Vilken fest ! Alla som är 18 och sugna på att festa, får gärna hänga med ut ;) he he



Kommentarer
Postat av: Doris Mårtensson

Idag är den stora dagen GRATTIS LILLA MYSAN ha en trevlig fest i kväll o va rädda om varanndra kram från de 2 gamle i La

2010-04-01 @ 16:30:46
Postat av: Anonym

Hur gick det med körkortet då? :)

2010-04-07 @ 00:15:46
Postat av: oskar

duu är så jävla ful ochdu kan ta ditt körkort (som du inte kommer få) och köra upp det i ditt stora jävla assss

2010-04-18 @ 01:29:38
Postat av: Anonym

haha jag hejar på dig oskar!

2010-04-19 @ 18:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0