fint när folk bryr sig (Y)

Det var ett tag sen man skrev. Har typ inte lust att skriva just nu, vet inte varför, hehe. Kul att läsa andras bloggar, vissa är ju bara jaa " nollor " haha.

har fått väldigt många roliga kommentarer och det älskar jag bara : "här är en" du stämplade ju av han killen stämpel han som stod utanför ingen chans du komit in utan den haha

här får du ett ärligt svar: haha, "nollan" vet int ens vad hon/han snackar om, bara för att du är avundsjuk sötnos. Dom kollade inte ens om jag hade stämpel ;) gick ju bara in som sagt, hehe. Men jag är helt säker på att du inte ens går utanför din dörr på helgen, du är säkert glaa för de där med chips, godis och film.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var med er annars hade jag ente sett det ju!

2010-03-02 @ 19:57:06
Postat av: isabella

hej mysan, men hanna sa till mig på bussen att du stämplade från linus hand. bara läate inlägget så tänkte jag bara ja, men men vi ses puss <3

2010-03-02 @ 21:28:24
Postat av: Anonym

nej men från koffes ? men de har väl inte med saken att göra ? haha. jag behövde ju inte visa tämplen, alltså kom jag in utan ngt eller hur ? haha ;)

2010-03-02 @ 22:21:45
Postat av: Anonym

tjockisar ser oftare äldre ut

2010-03-04 @ 10:53:22
Postat av: Anonym

haha håller med sista kommentaren

2010-03-05 @ 10:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0