30 dagar kvar

Somnade vid 8 igår kväll, nu är de verkligen dax att ställa om dygnet igen. På lovet somnade man ju typ 6 på morgonen varje dag och sov till 4. Jag längtar redan till helgen, vad tror ni vi ska göra då? Festa så klart ;)
Föddes en lördag, mamma kalla mig för discotjej
Så på en lördag, ja då vet du var du hittar mig
Föddes en lördag, alla kallar mig för discotjej
Men man frågar sig…
Vaknade ganska tidigt imorse men somnade om igen, trött som f*n. Orkade allafall ta mig upp senare och ta mig till körskolan. Skrev lite prov, det börjar ju närma sig.. ahhhh

Måste ju bara påminna er om att, om 30 dagar fyller jag år !!!

nu är det dax för träning, yeah


fick bli en gammal bild till detta inlägg, muchooo love to you my best friend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0