usch vad allt kan bli konstig helt plötsligt

jag var och tog bort mina lever fläckar i dag, 2 stycken, fick sy :o har 4 stygn i ansiktet nu. ser ut som jag varit i slagge, hehe. nej men de gör ont :/ jag visar på bild sen hur resultatet blir, vet inte själv innu. sen gick man från den ena läkaren till den andra. hade haft på känn att jag fått urinvägsinfektion, jo men visst. då hade man fått en rejäl urinivägsinfektion. jag måste lära mig att klä på mig mkt när de är så kallt ute :/ 3:dje gången nu. suck
tur jag har mina vänner, som ringer och bryr sig om sin lilla vän som ligger hemma och är sjuker :/ hihi. jag älskar er mina absolut bästa riktiga vänner



Kommentarer
Postat av: mia

<3<3<3<3krya

2010-01-27 @ 22:26:51
Postat av: Hanna

krya på dig vännen!

jag älsar dig min vän<3

vi får hoppas att det snart blir bättre, sådan otur du haft.

2010-01-27 @ 22:31:13
Postat av: Emmy

krya på dig bästa. älskar dig gumman och du betyder så otroligt mycket, tack för du finns och håller tummarna att du snart är frisk igen<3<3<3

2010-01-27 @ 22:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0