tummen upp

Precis slutat jobba. Klockan är typ 16, jag sitter och äter lite broccoligratäng, mums. Mamma hade ätit de till lunch så var där lite kvar, det satt inte fel. Jag jobbar ju på skolan, det känns helt konstigt att sitta och äta i sin gammla matsal det är ju liksom 2 ½ år sen, typ ? En sak man saknar skärpt från den skolan är allafall maten, den är mumsiig (Y) En sak till som känns konsigt det är att man är "fröken" med dom som en gång varit min "förken" hehe. En sak jag tänkte på,när vi gick på asmundtorps skola fick vi "elever" bara gå in på den dörren längst bort i matsalen ( konstig regel ) men lärarna fick gå in på den närmasta, kommer ihåg så störigt det var. Men nu är jag lärare och får gå in där, känns coolt, hahaha. Jag kommer ihåg så sur man var, man bara varför får dom gå in där när vi inte får de? hahah. Ska jobba imorgon också, stänger imorgon alltså jobbar jag mellan 11 - 17:30. Träning halv 9 ikväll, lite tråkigt att det är så sent, men jag älskar ju innebandy, yeaah! På lördag är det match.




Nu ska jag och älskling spela wii, jag äger ( not ) hehehe


Kommentarer
Postat av: Olivia Lindström

Jag har en utlottning i min blogg som gäller en Face Cleaning Gel från Apivita. Jag hoppas att du vill vara med, det är helt gratis!



http://olivialindstrom.wordpress.com/2010/01/03/utlottning/



/Olivia Lindström - En blogg om skönhet

2010-01-07 @ 23:08:54
URL: http://olivialindstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0