slööe dag

stannade hemma från skolan idag. behövde liva upp min trötta och sjuka kropp. känns mycket bättre, men jag hatar att vara hemma. blir deprimerad av att bara vara hemma, älskar att umgås med folk. jag är absolut ingen ENSAMVÄRG, men men. nu ska jag berätta något kul också, om det hade funnits något kul, hahaha. nej men det är fint väder tycker jag, solen skiner och jag vill verkligen ha sommar nu.

nu måste jag äta lunch, har bara ätit frukost.. men vet inte vad jag ska äta? alltid lika tråkigt att äta, eller komma på vad man ska äta, det är bättre när mamma lagar, det lät lite bortskämt, hehe. jag älskar min mamma :D
min mamma är den bästa mamman i hela världen :D:D jag vill också vara så brun

Kommentarer
Postat av: Doris Mårtensson

Din mamma är inte bara snäll hon är jättesöt o en go svärdotter osså hoppas du mår bättre o passa på att vila o gosa dej när du är hemma Kram

2010-01-28 @ 16:02:55
Postat av: Lotta Mårtensson

tack utan er hade man inte haft allt dte man har idag TACK kram Lotta/svärdotter/mamma

2010-01-31 @ 13:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0