sängen var skönare än någonsinn

skulle gått upp halv 8, men det blev 8 istället. skulle tagit 9 bussen till landskrona men det blir den 20 i 10 till billeberga. hann inte äta och sånt annrs, och det måste jag, annars mår jag dåligt! och varför må dåligt när man kan må bra?! hehe. sitter och äter frukost framför datan, hmm. klassas man som en datanörd då? hehe
ska göra det sista nu, sen ska jag bege mig till bussen, till underbara helsingborg!
hörs sen alla underbara läsare

MINA VÄNNNNERRR ÄR BÄÄSSTTT !!! WOOOHHOOOO. Jaaaa mina riktiga vänner, ihihih 

Kommentarer
Postat av: Samantha golden

jätte söt är du faktiskt :D fin blogg också!

2010-01-20 @ 09:37:08
URL: http://samanthagolden.blogg.se/
Postat av: Doris Mårtensson

När någon är så taggad som My är nu att förändra sina matvvanor ska man ha all uppmärksamhet man kan få Jätte bra Mysan Älskar dej Farmor

2010-01-20 @ 14:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0