Saknar det

Kom hem från träningen för ett tag sen. Det var en jobbig träning idag, bevis på att man kämpar! Jag ser fram emot matchen på lördag,dom är serie ledare, hm. Jaja, det hindrar inte mig från att ge allt. Så på lördag blir det en kämpe match, gooo häljarp!

Älskling är här hos mig, han hade datorn hos linus i går natt tror jag. Så han tog med den hit eftersom hans pappa hämtar den här och jim,haha. Jag kollade igenom bilderna från egypten, han köpte ju min gamla dator, gamla och gamla den var typ bara 1 år men ville ju ha bärbar. Jaja men nu ska jag komma till sak, jag saknar egypten! Ett minne för livet, vi gör så mycket ihopa och det är så underbart, min släkt är bäst! men en sak jag inte saknar är min kropp då, shiiit! Alltså, ja det finns inte ord. Stor skillnad är ett lysande ord, hehe. Men en sak jag måste bertätta det var när vi var på flygplatsen och skulle resa dit alltså. Jag kommer ihåg att jag hade ringt och väckt bea typ 4,5 på morgonen och sagt hejdå óch så du vet, kommer sakna dig, bla bla ;) Sen när vi sitter där och har de trevligt tycker jag att jag ser Måns, jag bara nej jag ser nog i syne. Men de gjorde jag inte, hahaha. Alltså, jag tänkte på de. Vet ni vad jag sa ?!

- Kan jag få en kram ? HAHAHAHAHA
- Han bara ja, visst.
(Han måste tänkt, herregud en 17 åring kommer fram och frågar efter en kram, hahaha)





Kommentarer
Postat av: erica

hah naw:D!

2010-01-07 @ 23:45:09
URL: http://ericasofienilsson.blogg.se/
Postat av: camilla

Ja gud så go han var!!!!

2010-01-08 @ 23:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0