roligt med tåg

idag ni vet på det tåget 14:10, där är alltid fullsatt. Så går jag och bea och ska fösöka hitta en ledig 4:a det är de skönaste. Det vet alla som är vana tågåkare som oss,hehe. Men nu ska jag komma till poängen vi går där och letar, så ser jag en "ledig" 4:a. Jag bara beeea, här är en ledig 4:a, så när jag precis ska sätta mig ner... så sitter där en liten pygme som man inte såg över ryggstödet och det är inte högt alltså,hhahahha. Det var en vuxen människa, pygme och helt uppstoppad i kläder. Kunde inte hålla mig för skratt, stackars liten
inte riktigt såhär liten, men ni förstår? hehehe

Kommentarer
Postat av: bea

ne dock nt så liten, haha :D tur vi hitta en tom 4a iaf;)

2010-01-14 @ 15:49:33
Postat av: Doris Mårtensson

Du skriver roligt kanske blir du författare om inte sjuksköterska eller barbmorska ha de

2010-01-14 @ 17:06:08
Postat av: Anonym

han är pygme och du är gigantisk.. vad är skillnaden??

2010-01-14 @ 18:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0