Roligaste tågfärden

Här kommer några bilder från tågfärden till ängelholm. Så roligt !

Måste berätta en sak. Ni vet dom som kolla biljetterna på tåget. Han gick då runt och kollade på dom, så kommer han till en tjej, tror jag vet vem hon är. Hon är typ lika gammal. Han bara det är bra om du har leg med dig så vi kan se om du verkligen är under 19, 20 eller vad de nu är, jag kan inte de. Jag bara hmm okej. Sen kommer han till oss, han bara det gäller er med tjejer! Så titta han på mig, han bara du ser ut att vara 20,21. Tack för de, jag är 17 år. Jag har busskortet, så du kan se att jag är 17. HAHAHAH. Han bara ni hade kunnat köpa på systemet av mig. Jag bara hanna, tänker du på samma sak som mig?! HAHHAHA , nej men.













ahahhaha, jag älskar dig gumman


Kommentarer
Postat av: H4

haha vilken tågresa säger jag bara ;)

JAG ÄLSKAR DIG VÄNNEN<3

2010-01-07 @ 23:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0