riktig kämpar dag

Idag var de match som jag berättade igår. Dom vi mötte ligger högst i serien och vi ligger sist. Vi är ett ny starat lag är det en bra förklaring? Alla är super duktiga, verkligen! Det gick super bra första perioden, dummaren dömde bort 2 mål som vi gjorde, hemma dummare. Känner ni till de? Men men de slutade med att vi förlorade. Men bra kämpat töser.

Vi spelade i klippan, så mamma körde inom kågeröd och lämnade mig här. När jag kom lagade vi mat. Det blev soppa med bröd, mjölk att dricka (Y) muums. Jim öppnade frysen innan, var fanns det där? Inte paj och marängtårta? heheh. Jims pappa bara my vill du ha en bit? Jag bara nej tack, hatar att säga nej. Hehe, men jag står på mig (Y) Efter de tog jag och älskling ett varmt bad, fast att jag redan hade duschat efter matchen, hehe. Saknar badkar som tusen, vi har ju inte de mer. När vi renuverade tog vi bort de. Men allafall det var mega skönt, väldigt avkopplande. Nu sitter jag på älsklings rum och skriver lite, nu kom har upp med färsk annanas. Min pojkvän är bäst. Mmmmmmmmm vad gott de var.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka dagar tränar ni :)?

2010-01-10 @ 09:27:35
URL: http://pantat.blogg.se/
Postat av: Anonym

tisdagar och torsdagar :)

2010-01-10 @ 14:45:51
Postat av: jossan

fin blogg, hur mår du då ? :)

2010-01-10 @ 16:41:12
URL: http://radiobilar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0