Nyår

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..

det var en riktigt trevlig kväll igår, den började hos bea med god mat och trevligt sällskap. Vi gick upp till byn vid 11 tiden, bra med motion, heheh. Vi gick inom mig och träffade mamma, pappa och deras gäster, fullt ös, hhehe. Vid kvart i 12 gick vi till torget och träffade alla som var där, sen gick vi hem till kalle, det var trevligt! Sen blev de som vanligt att de slutade med efter fest hos mig. Det blev jag, tara, hanna, bea,filippa, jim, koffe, tim, simon och simons kompis, vi gick och la oss vid 6, hmmm.. mer behöver jag inte berätta, usch

måste ju också skryta lite. Jag och affe satt och snackade i sofffan hos bea..

Affe - My ! Fyfan vad smal du blivit.
My - Va ?
Affe - Ja, det syns riktigt mycket
My - (stolt) heheh

Sen pratade vi om andra storlekar, men de behöver vi inte ta här. För då blir de liv i luckan.

(bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0