livet leker, men jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv?

Jag har inte haft tid att skriva, fullt upp alltid och hela tiden. Livet leker! Sitter i skolan nu, har rast. Alltså jag bara älskar min skola, eller det är nog inte skolan, det är ju vännerna ofc.

Alltså igår, jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Jag, mia och karolina gjorde en sak man kanske inte får lov att göra. Men vaafeen, regler är till för att brytas, hehehe. Mia är vår gaaangstaa ledare!

Idag har jag och jim varit tsm i 2 år och 7 månader. tääänk, att i sommar har varit tsm i 3 år. Grattis till oss, och mycket kärlek till dig älskling. Vi ska träffas eftermiddag, men efter skolan ska vi stanna kvar och hitta på något eftersom vi slutar halv 12. Jag har nog aldrig haft de såhär bra, liksom vem vill stanna kvar efter skolan, förr ville man bara hem, nu vill man bara stanna ;) hehe. Ikväll är det träning inför matchen på söndag, woohoo


nu börjar lektionen, hörs sen

Kommentarer
Postat av: mia

hahah så kul;D <33

2010-01-15 @ 19:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0