jag har blivit dålig på det häraaaa

jag har knappt tid..

efter skolan åkte jag och mia hem till emmy. tänk att vi skrattar så vi håller på att dö varje dag, men idag skrattade vi ännu mer!! men jag är inte död, som tur är (A) hiihih. vi skrattade, snackade och sånt ni vet? sånt tjejer är sjukt bra på (Y) heheh. men nu ska jag komma till det tråkiga, dom skulle vidare till banhof, men eftersom jag har stygn i huvdet och går på penicillin, ingen höjdare för mig :/ men hoppas ni har kul töser!!! NI ÄR BÄST!!!
ikväll har jag inte gjort så mycket, stack till issa innan, fixade bea och issas hår sen skulle dom på fest... alltså jag känner mig helt deppp :/ heheh. NÄSTA HELG DÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: mia

vi hade riktigt mysigt och kul:D får göra om det nästa helg:D blir riktigt riktigt kul:) älskar dig<3

2010-01-31 @ 20:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0