inte tid..

har egentligen inte tid att skriva nu, men det får bli ett kort inlägg. Träningen gick kanon, jag känner sig så pigg och frisk efter träningen. precis gjort v.mig lite snabbt. Jag och bea bestämmde oss för att åka in till stan och äta, så det bli kina mat på den nya restaurangen vet ej vad den heter, hehe. Johanna ska också med, hon kommer snart och hämtar mig, bra att ha vänner med körkort. Börjar få lite smått ångest, jag fyller år om 3 månader, 18 alltså ! jaja, får väl börja med terion på allvar snart, kan ju köra.. teori suuuuger. Ha en trevlig kväll

( sitter på min brors data efter som min är cp, så kommer tyvärr ingen bild) ni får stå ut, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0