i just love my life

Kollade på lets dance nu ikväll. Jag älskar verkligen det programet.. efter idol, hehe. Jag har redan hittat mina favoriter på lets dance, Claudia och hennes partner. Dom kommer komma långt,jag kommer följa er ! Jag älskade skillda världar när jag var liten och där var hon med, inte för att de har med detta att göra men jag gillade även henne där,hehe. Ni förstår?!



Faktist lite nervös inför matchen imorgon. Därför blir de att man lägger sig i tid idag, vid 12 tiden, så man får 10 timmars sömn,perfekt! Ska gå och kolla så jag vet var jag har mina match kläder, det har ju varit uppehåll från match ni i typ 2 veckor. My och ordning ? nej, det går inte ihop. Tur man har en underbar mamma som har koll,hhehe.

Kommentarer
Postat av: camilla

Underbart my lycka till på matchen

2010-01-08 @ 23:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0