hur kan det komma sig att statiskiken bara stiger?

min statistik har bara stigit, heheh. jag förstår ju varför, eftersom man är så bra på att skriva. hehehe

sluta skolan precis, slutade tidigare eftersom vi blev klara med vårt arbete! vi är bra bra bra... väntar på bästis som slutar 3. vi ska in till stan och fika med beas dinel, hehe. (herregud vad man slösar pengar på att handla massa saker, vi kom fram till att det är dyrare att äta nyttigt, suck) ikväll får jag se vad som händer, om jag ska till älsklingen, om jag ska ut och springa, om jag ska läsa, det är frågan.

jag skriver sen vettjaaa



man längtar ju inte till sommaren när man ser denna bilden, elllller ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0