helt slutkörd, men det är bra

Kom precis hem från träningen. Vilken träning säger jag bara, har nog aldrig varit så trött (fysiskt) shiiit. Svetten bara rann av mig, vilket tempo. Bra jobbat idag töser! Har kommit på en bra grej jag tänk på länge. Jag har tjocktröja på när jag tränar för då svettas man mer, det är bra att svettas (Y) eller ? ..

Nu ska jag ta mig en snabb dusch sen är det sängen, innan jag lägger mig tar jag ett stort glas vatten och en frukt. Imorgon ska jag skriva mitt mat schema, alltså glöm inte att kolla in det imorgon. Skriver vecka för vecka, mycket pännande. Fortsättning följer, hehehe.
god natt vänner
trött som en gris?! jaappp, det stämmer bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0