HÄRLIGT MED KOMMENTARER

kommentaren: kan du inte skriva din nuvarande vikt? elr du skäms inu. tycker fortfarande du ser tjock ut. kan du inte lägga ut en bild på din mage om du nu var så nöjd när du badade för nån vecka sen?

förstår att du sjukt avunsjuk eftersom jag gått ner 15 kilo. förstår nog också att du har en stor mage, hahah. nej men, du kan ju komma till mig och säga det istället, eller nej just de, det hade du aldrig vågat! och en sak till innan jag slutar skriva, jag blir sjukt motiverad av sånna kommentarer! FORTSÄTT , I LOVE IT :D
(man vet ju vem idioten är)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha, sjukt vad folk är avundsjuka, bara för dem fortfarande är feta som berg .. :(

2010-01-17 @ 13:32:41
Postat av: Alice

Haha, jag fattar inte hur man orkar xD

2010-01-17 @ 13:34:35
URL: http://alicejensen.blogg.se/
Postat av: Hylander

Du som skriver så kan bara köra upp något i röven och dra här ifrån tycker jag. ge fan i och skriv något sånt till en människa som har ett hjärta av guld. det kallas skaffa dig ett eget liv och skit i andras eller det har du kanske inte lärt dig din patetiska nolla. det är bara så jävla omoget och hålla på så, du tror verkligen du är något , men de kan ja säga dig att genom att visa hur fan du är genom att skriva så, så förstår ja hur jävla avundsjuk och mobbad du egentligen måste vara! hacka aldrig mer på My för jag lovar sig de kommer visa sig i längden om vem som har vänner och vem som kommer stå där själv om du inte redan gör det!

2010-01-17 @ 13:37:38
Postat av: Hanna

du är oehört stark och fortsätt och vara det, älskar dig! <3

2010-01-17 @ 13:39:41
Postat av: Linnea

My, jag tycker du är skitduktig som har gått ner så mycket! Fortsätt kämpa och skit i vad alla andra säger! <3

2010-01-17 @ 13:51:56
URL: http://linneamanglind.blogspot.com/
Postat av: Emma Cronsell

Jag beundrar din styrka My! starkt jobbat, och fortsätt i samma stil =) kram

2010-01-17 @ 14:40:22
Postat av: Anonym

haha palla, stå på dig My, jag tror på dig

2010-01-17 @ 15:29:57
Postat av: Doris Mårtensson

Va är de för töffar som är så avundsjuka när någon sätter upp mål för olika saker bra jobbat lilla My älskar dej Farmor

2010-01-17 @ 17:47:21
Postat av: mia:)

hahahah jag dog ;D om de nu är hon jag tror, o nästan är säker på.. så ska hon inte snacka ;D man ser ju på hennes bilder att det är hon som är avundsjuk. men om du nu sitter o läser igenom my´s kommentarer för att se hur många vänner my har som ställer upp för henne, så tänkte jag bara pusha dig lite, tydligen är du väldigt avundsjuk för att du själv inte klarar av att ngn annan är bättre än dig,men upp med hakorna och ta tag i ditt eget liv,lilla du:) lär dig ngt av my istället för att försöka trycka ner henne,för de lyckas du aldrig med:) lycka till med ditt eget liv!



o till dig my: fortsätt som du gör, du vet att vi är stolta över dig :D<3

2010-01-17 @ 19:23:08
Postat av: erica

det är rätt my:D!

2010-01-17 @ 19:25:31
URL: http://ericasofienilsson.blogg.se/
Postat av: mysan

tack alla underbara vänner! ni betyder mest :) <3

2010-01-17 @ 21:41:37
Postat av: laura

My. helt ärligt du beter dig som en 4åring som tror att alla är avundsjuka på dig. Har suttit och läst lite i din blogg idag och helt ärligt, det ända du gör är att skryter? Det du gör varje dag så som att träna eller äta en sallad, det är sånt folk gör varje dag utan att ens nämna det för någon. Inte konstigt att folk stör sig när du tror att du är bättre än alla andra och smutskastar folk som är minst lika duktiga om inte ens duktigare. Jag säger inte att det inte är någon skillnad för det är det säkert du har säkert gått ner i vikt så som du säger.. Men tagga ner. Du är inte bättre än någon annan på denna jord.

2010-01-19 @ 18:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0