fuck you, fuck you very, very much

jag har haft så mycket att göra att jag att fått priotera bort bloggen :O förstår att folk har väntat på ett inlägg eftersom det är lika många läsare varje dag, tihi.
igår gjorde jag faktist inte så mycket på dagen.  sen övertalade jag tim att vi kunde vara några stycken hemma hos han. så vi stack till tim på kvällen, det var trevligt! var hemma vid 3 inatt.
nu måste jag göra vad mamma säger, plocka undan på rummet. jag har så mycket kläder att jag knappt får in de i garderoben, suck. imorgon får jag studiebidraget, då ska det handlas kläder, heheheh. jag, hanna och elin ska gå i stan och kolla lite efter skolan, mys
nu ska jag städa, sen ska jag till bääääästa vännen beatiiicen, hörs sen.
FINNS ABSOLUT INGEN BÄTTRE ÄN DUUUUUU DU DU . I LOVE YOUUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0