fredag, den dagen alla gillar

vaknade imorse och jag var så trött, så det inte var sant. Men jag drog mig i kragen och gick upp. Tur var de, för det var en väldigt rolig dag i skolan, precis som alltid! Åt knäcke bröd till frukost, sen tog jag med massa frukt till skolan eftersom vi inte äter i matan på fredagar. Åt en grov bulle innan matte provet, så jag skulle få lite energi. Klarade det, wiihoo! Sitter här och ränkar hur många timmar sen det var jag åt, man ska ju äta lite men ofta. Typ var tredje timme. Ska snart göra mig en omelett men jag är inte så hungrg, får blir lite senare.
Mamma slutar vid halv 4, då ska vi göra en sak som jag inte kan skriva nu. Skriver de sen :) heheh
ganska sugen på att skaffa hund, någon som alltid vill följa med ut och gå, hehe. Visst är den sööööt?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0