förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt

ja förlåt kan jag väl börja med. Jag har inte haft tid att skriva. Jag ska vara överallt och ingenstans,typ. Jag ska förbättra mig jag lovar. Ahhh.. Var slutade vi? På 1000 tankar. Nej men, jag har jobbat måndag och tisdag. Jätte roligt att jobba med barn, hehe. Min dator är ju isönder, den har fortfarande inte kommit in på lagning,buuh. Jaja, men de löser sig. Man klarar sig faktist utan dator,eller? Sitter på min brors dator nu. Han är i sälen, har inte pratat med honom på snart 1 vecka, börjar sakna honom nu! Jag ska jobba torsdag och fredag också. Igår jobbade jag till halv 6 eller skulle gjort rättare sagt, mamma kom klockan 5 och stängde. Jag cyklade hem, hanna var redan hon mig. Mamma fick komma och stänga fritis eftersom vi skulle vara i ängelholm klockan 7 på tjejmiddag hos Matilda. Jag stack bara hem och gjorde v.mig snabbt, sen körde pappsi hos till stationen.Tack för en jätte trevlig kväll med trevligt sällskap. Vi sov där, vi tog tåget tidigt imorse eftersom jag skulle vara på kalas halv 1 i landskrona hos min kusin vitamin,puss på han! Han fyller 10 idag, grattis! FATTAR NI? jag ska vara överallt och ingenstans, hinner knappt med ... allt

Bilder från igår kommer när hanna lagt in dom på dator, jag lovar. Hmm, lovade jag inte att bilderna från nyår också skulle kommit för hmmm, några dagar sen. Dom kommer här, det blev inte så många, eftersom jaa, ni vet. Nyår. Kan man knappt hålla koll på sig själv, hur ska man då kunna hålla koll på en kamra ;) Skämt åt sido.. här kommer dom







hmmm ? vad var klockan, inte bra my. hehehe




det blev inga fotto från festen. Ni får nöja er med dom här. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0