:)

Kom hem från älsklingen för ett tag sen. Jag övningskörde hem, det gick kanon. Nu är det inte långt kvar, hoppas jag. Fick sms från körskolan innan, att jag kör 16:15 imorgon.

Nu har min dator kommit in på lagning, det kunde ta upp till 4 veckor sa dom, blää. Kommer sakna min sötnos.. Tur vi har en dator nere i källaren, som inte är gammal. Vi har typ 6 datorer, heh. Så pappa håller på att koppla in den till mig på rummet. Sitter på mammas och pappas dator nu.

 Precis duschat och sånt. Sitter och målar naglarna, måste piffas till lite ibland. Har faktist slutat att bita på naglarna. Men mitt stora problem är att jag biter där vid sidan om naglen typ nagelbadet eller vad de kallas, det gör ont. Så nu ska jag lägga av med det där! Imorgon är de skola igen, skönt att komma tillbaka till dom daliga rutinerna.


Kommentarer
Postat av: josefin

sv: tack :D Skänt att höra! :)

Jo allt är bra med mej (:

Händer imorgon då ?



kram

2010-01-10 @ 16:49:12
URL: http://radiobilar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0