en helt vanlig tisdag

tiden bara går och dagarna bara försvinner..
jag har tänkt väldigt mycket på sista tiden, eller dom här 2 dagarna. man ska INTE tänka har jag lärt mig, för det blir aldrig som man tänkt sig. men iallafall jag fyller ju snart 18, herregud. det känns som att hela ens liv kommer förändras när man fyller 18, vuxen liksom? heheh. jag hoppas allafall att jag har mitt körkort när jag blir 18, på tal om körkort, köringen gick kanon i går, det tyckte han också, som jag fick höra. skrev ett prov på körskolan också, klarade det också. gud vad jag klarar av saker hela tiden, jag är en stjärna. just nu ligger älskling i min säng och sover, han är helt slut. efter skolan gick jag, bea och älskling i stan och jagade ett par henrilloyd skor till honom, vi hittade ett par till slut och han blev väldigt nöjd, kanon! just de, jag hann inte laga min egen mat igår, så det får bli omelett idag eftersom jag inte lagade det igår. jag äter inte så bra nu för tillfället, vet ej varför. min lillebror frågade igår: my,varför äter du så lite? men jag åt hos jim också när jag kom till han, bra mysan. sitter här på mitt rum och lyssnar på musik, vad skulle man gjort utan musik, musik är underbart för allt humör. det är träning ikväll, love it!
vi hörs sen vänner
min söta hannis ligger på sjukhus, dom försöker hitta något så hon kan bli bra. jag tänker på dig gumman, i love u, i love u, i love u, i love u

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så duktigt mitt hjärta!

awe du är för go jag hoppas verkligen det går fort nu så dem hittar felet nu<3 jag älskar dig!

2010-01-19 @ 18:16:07
Postat av: Aicha

Kärliek till världens bästa Hanna!!<3<3

2010-01-19 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0