dyrt att gå i skolan!

vi slutade tidigt, eller vi fick välja att sitta kvar i skolan och jobba hemma. jag, emmy och mia valde att gå och shoppa,hehe. vi gick till gina, där va rea. hitta 2 koftor för 100 kr, sen blev de 2 byxor och en sjal på vila, inte rea,höhö. någon frågade mig, är du rik my? nej, studiebidgraget ni vet ;) hahaha
bilder kommer sen

stack bara inom skolan, bytade till ett par byxor jag köpte och skrer lite i bloggen, ni måste ju få veta vad man gör om dagarna. ska snart ta tåget till landskrona, till körskolan och skriva prov, sen köra. min körläre är bort rest så jag ska ha en annan idag, så nu ska han få se hur duktig jag är (A) heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0