100000 tankar

jaha, min dator fungerar inte innu. bajs, har bara haft den några månader. Ska lämna in den imorgon, inte jag då alltså, det får mamma eller pappa göra åt mig eftersom jag ska jobba. Mamma fråga om jag ville ha en extra dag på jobb, det tackar man inte nej till. Ska jobba måndag,tisdag,torsdag och fredag. fina pengar i februari. Det känns som jag har hur mycket som helst att skriva om, jag är full av tankar om massa saker. Jag satt precis och tänkte igenom 2009, det har varit ett av det bästa året i mitt liv. Massa nya fantastiska vänner, dom vännerna kommer jag alltid att kalla vänner. Jag går på den bästa skolan, har aldrig gått på en bättre och kommer aldrig att göra heller. ( förstår att vissa var väldigt avunsjuka när jag började där och träffade alla mina nya vänner) det har hänt så jäääkla mycket detta håret. Övervägade possitiva saker måste jag säga. Precis så här har alltid drömt om att leva, så som det är nu. Äkta vänner, det är de bästa. "blivit av med dom falska eller ja, en allafall, underbart är det bästa ordet för de!"  har faktist tagit mig i kragen och tänkt på att de är bättre med öppen fiendeskap än falsk vänskap, orkade inte gå runt och låssas, usch! tänkte också på detta..jag är snart 18 om 3 månader kan jag ha körkort, får ont i magen varje gång jag tänkte på de ! jag vill inte bli vuxen nu..eller jo på ett sätt. Ahhh.. hjälp



tänk när man var liten ..

Kommentarer
Postat av: mia

<3

2010-01-03 @ 21:04:48
Postat av: bella

fin blogg, gott nytt år btw! :D

2010-01-03 @ 22:31:56
URL: http://bellajson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att allt är bra nu =)

tråkigt o bli vuxen, men samtidigt kul haha :d

2010-01-04 @ 10:14:55
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0