det blir aldrig som planerat

hade planerat att de blev banhof på fredag med töserna!!!!! men det blir aldrig som man tänkt sig. så jag tror inte de, med stygn i hela huvudet, hehe. nej men kanske inte bra om man får en armbåge i huvdet eftersom det finns väldigt vilt folk där. sen går jag på penicillin. men då ringer emmy, när jag ligger i min säng och tycker synd om mig själv över att jag är sjuk.  Hon säger att vi ska vara ngr tjejer hos henne innan, så jag fick gärna komma dit. Klart, jag blev så glad.. så när dom tar tåget till ängelholm, tar jag tåget hem. livet är inte rättvist ibland,hehe. jag avgudar mina vänner, puss på er

Kommentarer
Postat av: mia

vi tar igen det sen när du kan :D eller om 2 månader när alla är 18, wohooo <33

2010-01-27 @ 22:33:31
Postat av: MYSAN

FYYYFAN JAAAAAAAA <3<3<3

2010-01-27 @ 22:34:43
Postat av: Emmy

Det är bara roligt och ha med dig och rätte tråkigt att du inte kan hänga med men hoppas då får kul innan vi drar iallafall :D krya på dig gumman <3

2010-01-27 @ 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0