dagens

Skolan var kanon idag. Jag emmy och mia - trion. Vi satt i ett eget rum typ hela förmiddagen och snackade om massa roliga, " tjejsaker" heheh (pluggade också, liite) Vi blev klara med de vi skulle och det är ju huvudsaken, eller? Jag kommer leva 1000 år till, ett skratt förlänge livet... Tänk, jag skrattar hela dagarna. Tur jag har er, wiiee!
Efter skolan skulle jag vänta på jim, emmy på någon killkompis och mia höll oss sällskap, mycket trevligt. Så vi satt och oss på grafitti och fikade. Kallas en grovbaguette fika? jaja. Det satt fint eftersom man knappt åt något av den goda fisken. Goda? (not) hehe.
Nu ska jag vila lite. Träningen börjar 8 till 21-30, ganska sent. Har svårt att somna efter träningar, men jag älskar de så spela roll,hehe. good (Y)
sugen på att slinga mitt hår, blonda slingor. Bli blond igen?! Vad tycks

Kommentarer
Postat av: mia

det var en kul dag :) haha <33

2010-01-12 @ 19:51:39
Postat av: Doris Mårtensson

Hallå vännen!Jag tycker inte slingor du är fin som de är nu fast inte luggen allt bra läser jag ha de

2010-01-13 @ 17:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0