begåvad talare! Kanske ska bli föreläsare istället ?

gick upp tidigt eftersom det var öppethus på skolan. var på skolan vid 10. ni vet ju vad öppethus är, folk kommer dit som är intresserade och vi elever och lärare ska informera. jag och mia fick väldigt mycket beröm för vårt talade, dom bara är ni utvalada till detta? riktigt kul att lyssna på er! ni är väldigt angagerade! är ni klassens representanter? Jag fick även beröm av vår syo, ja ni vet vad de är, hon som hjälper en med val och sånt. Hon bara du informerar väldigt bra, du är ju riktigt duktig på detta! Det finns inget bättre än komplimanger, jag växte minst 10 cm. På tal om något helt annat, jag vägde mig i morse, gått ner 2 kilo. Nu är jag 15 kilo lättare, är så glad! ahhh.
efter öppethus vid 2 tiden, åkte jag till badet. Det var ju kalas för min kusin, barnkalas. Jag och älskling hjälpte till där. Det var jätte skönt, bubbelpool och bastu. En sak som var mindre kul var att bikini byxorna hängde nere i knävecken, nej men riktigt föööörstora. Man saknar faktist när man var lite och gick på barnkalas :)
bea kommer snart, ska göra v-oss och sånt. Sen ska vi till häljarp, vår tränare josse har tagit examen så blev bjudna till hennes exemenfest :) Grattis till henne!
tycker en kungakrona passar bra, jag kunde ju nästan varit kung!? är bra på liksom allt

Kommentarer
Postat av: sandra

kan du inte skriva din nuvarande vikt? elr du skäms inu. tycker fortfarande du ser tjock ut. kan du inte lägga ut en bild på din mage om du nu var så nöjd när du badade för nån vecka sen?

2010-01-16 @ 21:01:22
Postat av: sandra

kan du inte säga din nuvarande vikt elr du skäms inu? kan du inte lägga in en bild på din mage om du nu var så nöjd när du badade för nån vecka sen?

2010-01-16 @ 21:02:55
Postat av: Emila

hejsan ! SUPER fin blogg har du ! Går in på din blogg lite då & då ! Du kan kolla in min blogg , har frågestund just nu ! Så gå gärna in på min blogg & fråga något på min frågestund ! Om du har tid



puss & kram - Emila

2010-01-16 @ 21:06:06
URL: http://lillaias.blogg.se/
Postat av: Doris Mårtensson

Ja va kul att du o Jim var lekledare i går fy i dag ska Affe o jag tömma sovrummet målarmästar Kludd kommer i morgon kl. 0700 o ska fixa de till oss. Blir mysigt att köpa ny bikini med tiden då får du o jag åka till Center syd. Ha de

2010-01-17 @ 13:06:31
Postat av: Doris Mårtensson

Kul att du fick bra feed-back när du informerar och snackar om er skola men vi Mårtenssonar är födda talare eller??????

2010-01-17 @ 13:09:31
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

hej!

fin blogg, hoppas du får en bra dag :)

2010-01-18 @ 16:11:59
URL: http://eecederholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0