bea är den bästa jag känner men även den trögaste?!

bea skickade sms innan idag, MY JAG MÅSTE BERÄTTA SÅ TRÖG JAG VAR INNAN, PINSAMT TRÖG. det är inget ovanligt tänkte jag, hehehe.
(bea)- my, vi skulle ju ha med en låt till skolan, så spelade jag upp älska mig.
(jag)- ja, okej
(bea)- sen var de en killes tur i min klass, så sa han nu ska jag spela upp ett tal
(jag)- ja, ( jag förstår )
(bea)- alltså, då satt jag och väntade på att de skulle komma ett tal
(jag)- jaha, men gjorde de inte de då?
(bea)- nej ( hahahah )
(jag) men, va?
(bea) jag todde det skulle spelas upp ett tal, typ 4444, 555, 666 (8)
(jag) HAHAHAHAHHAHA, TRÖGARE FÅR MAN LETA EFTER
men jag älskar dig mest ändå, MIN RIKTIGA VÄN :D tihihi
nu är det träning, ska ge gärnet eftersom det är match imorgon. 1½ timme bort, en fredag kväll halv 8, är hemma halv 11. men vad gör man inte för något man älskar !? YEAAH

Kommentarer
Postat av: beaa

haha man kan inte alltid va på topp, men detta var nog årets trögaste kommentar jag slängt ur mig:P

2010-01-21 @ 23:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0