Träningsvärk .. hmm

just nu sitter jag i soffan med min älskling och min lillebror. Dom kollar på någon fotbolls film, typ " 500 snyggaste målen " och jag är ju jäääääääätte intresserad av de, * nej * Så jag sitter och spelar the sims, haha. Så kul det är alltså, när man väl börjat att spela kan man inte sluta..


jag måste också berätta att jag tränade 2 timmar idag och det var typ dom 2 första timmarna jag tränade " riktig träning" på mycket länge! Det gick väldigt bra, men nuuuuu kan jag säga att jag har ont typ precis över allt, värre kommer det bli, har bara en tanke på hur det kommer bli imorgon bitti..usch usch, bara tanken dödar mig. Så det får bli en cykeltur till häljarp och tillbaka imorgon när jag vaknat, med musik i öronen, love it

godnatt


Kommentarer
Postat av: Karolina

haha. inte visste jag att du ibland spelar sims? :D

2010-10-18 @ 21:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0