kämpig dag

usch vilken kämpig dag det har varit, ni skulle bara veta.

Jag har bara 2 dagar kvar på jobbet, ska bli skönt med en veckas ledighet innan skolan.. men det värsta är ju ändå nu när man ska sluta och säga hejdå till alla man varit hos varje dag. Idag när jag kom till min " tant & gubben " som vi kallar det, som jag duschat och pysslat om så kom han fram till mig och gav mig en pressent, han bara: vi kommer sakna dig riktigt mycket ! oh oh .. om jag inte fick tårar i ögonen.

nej nu ska vi inte gråta mer, hehe. Nu ska jag snart hämta bea sen ska vi på träning efter de ska jag och älskling hem till hans familj och äta middag, det är ju ramadan så det är kvällsmat efter 9 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0