godmorgon/godmiddag?

Jag vet inte om man ska säga godmorgon eller godmiddag. Vaknade vid 1 tiden, vilket är något av det bästa som finns, att bara kunna vakna och kolla på klockan och somna om!

Har precis varit inne i landskrona och hämtat min lillebror hos en kompis. Han undrade var mamma och pappa var, men dom hade cyklat till landskrona, dom har blivit värsta äventyrarna, haha. Han mådde inte så bra, så då kommer syrran i full rally ;) tur han har sin underbara syster (A)

Just nu ligger jag i sängen. En tanke skrämmer mig, första träningen ikväll på mycket mycket länge. Jag har jobbat hela sommaren så har inte haft tid att ta mig till sommar träningen.. så nu börjar allvaret igen, ska bli skönt. Man har slarvat lite under sommaren med lite godare mat än vanligt. så ska bli skönt att komma in i dom vanliga vanorna igen, med träning och sånt. Men jag har fortfarande inte ätit godis på 16 månader, mycket stolt är jag :)


Kommentarer
Postat av: you even dont wanna know.

fucking tjockis tror du vi vill veta om du

äter godis eller inte. men du? fortsätt så, hmmm..

ett par år till.

2010-08-10 @ 23:09:16
Postat av: Anonym

haha, pinsam du är ! du är allfall inne och läser hennes blogg ..

2010-08-11 @ 19:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0