underbar kväll

Hej hej hallå!

idag sov jag länge, det var mycket skönt. Jag vaknade vid 12, underbart. Älsklingen kom precis när jag vaknat. Jag visste att han skulle till helsinborg på kvällen. Jag hade inte bestämt något och var sugen på att träffa töserna. Så jag snackade ihop ett gäng underbara töser. Hanna, josse, kajsa, bea och issa kom vid 7 tiden. Vi lagade god tacos tillsammans, vi hade tänkt oss en förrätt men den blev inte klar före maten så vi åt den till maten. När vi hade ätit klart gick vi dirket på efterrätten, det var den godaste efterrätten jag ätit, bra gjort töser! När vi hade ätit var vi mätta och belåtna, då satt vi oss i soffan, vi snackade, skrattade och skraaaaattade, haha. Ni är underbara! 
Sen dukade vi fram kex och ost, snacka om att vi har ätit mycket gott ikväll. God mat, härligt sällskap, kunde inte blivit bättre! 
Imorgon är det match, 16 45 i häljarp. Kom gärna och kolla ! Jag är riktigt taggad

tack för en underbar kväll töser, ni är underbara! de måste göras om. Big love










Kommentarer
Postat av: Hanna

Awh mysan det va trevligt att vi fick komma. Super kul hade jag ! tack för allt tjejer som sagt trevligt sällskap och en massa god mat och tilltugg ! detta får göras om inom snarast :) <3

2009-10-25 @ 02:06:54
Postat av: my så klart

tack så mycket, hjärtat. Du är underbar <3 ja klart ! vi har ett underbart lov framför oss ! puss

2009-10-25 @ 02:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0