tummen upp

Hej hej
jag glömde skriva igår, väldigt dåligt ja. Men jag ska berätta kortfattat, jag och emmy åkte in till stan och fikade med paulina, mysigt! Sen åkte jag hem och emmy hem till sig, så kom tara och älskling till mig. Vid 6 tiden åkte jag och tara in till min teori lektion på körskolan, hon fick sitta med och kolla/lyssna. Jag fattade inte ett skit, haha. Sen åkte vi hem, då handlade vi gurka, morötter och dippa. Sen kom beatrice efter hon hade kollat på hif :) Vi snackade och umgicks och hade det trevligt, sen åkte bea hem och vi somnade. Idag vaknade vi inte förens halv 1, alla åt frukost tillsammans, mycket god frukost. Tara åkte hem vid 3 :/ då tog jag bussen in till stan och träffa Paulina <3 Vi fikade lite och gick i stan, alltid lika trevligt. Jag kom hem för ett tag sen, har precis ätit mat, ska träna ikväll. Sen ska jag hem och mysa med älsklingen <3 Imorgon är det lagfest, snacka om ett fullproppat loooov.



jag och bea dummar oss i camen, så roligt
hahah, vi älskar varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0