the tivoli?

hej hej
imorse vaknade jag klockan 8 av att hanna tände lampan, jag undrade vad hon skulle. Hon skulle hem, hon hade varit vaken sen 7 och kunde inte somna om men de kunde jag, så jag somnade om. Du är för söt hannis. Jag gick upp vid halv 10, åt frukost med min kära bror och mammsi. Efter det gjorde jag v-mig. Vid halv 1 körde mamma mig in till körskolan, sen gick jag ner till gina och mötte issa och bea. Vi gick till pölsemannen och åt, haha. Mega gott! Halv 3 tog vi bussen hem, vid 10 över 3 träffade jag älskling vid ica innan han skulle till Linus. När jag kom, kom bea till mig. Vi gjorde v oss tillsammans. Min bror körde oss in till josse, där var alla brudarna var. Vi förfesta där, sen åkte vi in till helsingborg. Tror ni att vi kom in på the tivoli? NEJ, man var tvungen att ha biljett. Så vi gick till mc-donals. Där träffa man en massa trevligt folk. Jag träffade emmy och hon tog jag med mig hem, haha. Så nu ligger vi här i min säng, hon kollar på när jag skriver. Hon slog precis huvudet i hyllan, är de därför hon kallas hyllan? hahahahhahaha.
jag älskar henne så mycket mycket

tack för en trevlig dag allihopa! :)
bilder kommer imorgon
godnatt



big love

Kommentarer
Postat av: erica

tråkigt att ni inte kom in ju, men hoppas ni hade lika roligt ändåå:D!

2009-10-28 @ 23:53:59
URL: http://ericasofienilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jadå <3

2009-11-02 @ 01:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0