shopping

hej shoppingdag

idag var vi på ullared, snacka om billiga saker. Jag, bea och sandra sprang runt och handla hur mycket som helst. Där fanns jätte jätte jäätte mycket saker/kläder/smink/smycke/underkläder som knappt kostade något, men de blev dyrt ändå. Man plockade bara på sig saker hela tiden, - nää, men gud vad billigt, det tar jag! typ hela tiden,haha. Jag brääännnde 2300 kronor, men jag fick mycket för dom pengarna, underbart. Tack för en underbart trevlig dag, töser ! Hanna ringde mig när vi var på väg hem, så snackade vi lite. Så bestämde vi oss för att hon skulle komma till mig, alltid lika trevlig. Vi ränsade min garderob, jag tog bort kläder jag inte ville ha, men ändå är mina garderober helt fulla,hm. Nu plattar hannis mitt hår, imorgon är det körskola klockan 1. Efter körskolan kommer issa och bea och möter mig för vi ska och fika, mysigt ska de bli.
ha det bra, pusss



du är underbar, i love u much




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0