Ny blogg!

Hej hej hallå

jag har skaffat blogg ? Hur kan det komma sig ? Det ska ni allt få se, tänkte börja skriva på allvar men vi får se hur det blir med de.Tack söta natalie för hjälpen, du är bra :) Igår var det lördag och då var jag på 40 års kalas hos bästa farbror, vi åt italiensk buffé, den skojar man inte bort, det var mega gott! Man fick nästan lite ångest sen när man ätit så mycket av den goda maten. Jag höll ett fint tal, blev väldigt nöjd, bra gjort my!

Började halv 8 imorse, inte lika roligt när alla andra får sova och man vet att det är söndag, då man ska sova länge egentligen. Men ja nu har jag snart praktiserat i 4 veckor och det har varit väldigt roligt och jag har haft en grymt bra handledare. Om drygt en vecka är det lov, vad tycker vi om det? Mega bra! På onsdag ska vi till skolan och lyssna på någon föreläsning, jag säga bara att de är en väääldig tur att vi ska det, jag saknar min klass så mycket att jag håller på att gå mitt av. Nu ikväll har jag bara slappat här i min säng med min bästa vän, datorn. Jag älskar henne verkligen, haha. Ni får ha det så bra, vi lär ju höras.



du är inte bara min vän, du är min bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Tolle

Ohh, my ska läsa din blogg varje dag ;) haha

Saknar dig så mkt, blir en kul onsdag.

Älskar dig<3

2009-10-18 @ 21:54:46
Postat av: Anonym

Du är en trogen vän, tihih

ja eller hur, det kommer bli mycket skratt <3

2009-10-18 @ 22:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0