lady in red

hej hopp

idag var de sista dagen på pratiken. Det var både skönt och tråkigt. Jag har haft det mega roligt på min praktik, har trivts såå bra. Fick mitt omdömme idag, hon hade bara skrivit bra saker. Bra att ha när man söker jobb! Vi har också haft en halvtidsbedömming, då fick jag fullpott på allting, måste ju skyta lite, tihi. Nej, men jag är meganöjd! När jag kom hem från praktiken var jag så trött så jag gick och la mig, sov i 2 timmar, skööönt! Nu vill jag bara att klockan ska bli kvart i 8, för då ska jag träna.Idag är det träning i 2 timmar, love it! Emilia ska med och träna idag, trevligt trevligt. Man är ju ledig imorgon,sen är det lov. Helt underbart !

vi hörs, fast det vet ni ju
goodbye







ni är bäst !


Kommentarer
Postat av: erica

duktig du är mysan:D

2009-10-25 @ 20:38:26
URL: http://ericasofienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0